План, що й казати, був чудовий: простий і ясний, краще не придумати. Недолік у нього був тільки один: було зовсім невідомо, як привести його у виконання.
Льюїс Керролл (Аліса в країні див)
Сьогодні не про історію казкової дівчинки, це - про багато пересічних українських педагогів, хто в умовах пандемії, карантинів і, наразі, війни всіма можливими способами впроваджує Концепцію Новової української школи в систему сучасної освіти.
Отже, перезавантаження "НУШ" триває, початкова школа подолала перший етап, стартує базова. Всі вчителі, хто працює в 1-5 класах пройшли теоретичне навчання, змістовні тренінги, отримали інформацію і доступ до багатьох електронних та інтерактивних ресурсів, авторських курсів, однак в, так би мовити, "польових" умовах в кожного залишається багато питань без відповідей. Зустрічаючись з колегами, найпоширенішими є до прикладу: "З чого почати, щоб дійти до кінця?", "Чи правильним є те, що я роблю?", "А як правильно?"і т.д.
Цей блог спрямований на підтримку звичайного українського Вчителя на його шляху до впровадження Концепції Нової Української Школи та пошуку відповідей на щоденні вчительські відкриті питання. І, якщо Ви натрапили на цю публікацію, Вам з нами подорозі і відповіді на подібні питання є для Вас актуальними, то напишіть про це в коментарях.
В наступниному дописі будемо шукати відповіді на питання "З чого почати, щоб дійти до кінця?"
Немає коментарів:
Дописати коментар